piątek, 12 lipca 2013

[Biuro]Kasetka na gotówkę - na każdą kiesę

Jednego razu kilku bandziorów napadło na mój biznes. Ta historia w mojej firmie jest bez precedensu. W sklepiku tym sprzedawano różnego rodzaju sprzęt techniczny, gadżety, akcesoria, sprzęt AGD. Alarm miał zostać wprowadzony akurat kolejnego dnia, gdyż zmieniłem agencję ochroniarską. Skąd oni wiedzieli? Przed zamknięciem sklepiku zawsze układam regały na drzwiach tak, aby trudniej było wejść złodziejowi. Kasetki na pieniądze były czymś pierwszym, na co rzucili się złodzieje po wejściu do sklepiku i staranowaniu wejścia. Potem obrabowali dział z elektroniką, bo był najbliżej wejścia. Zabrano dziesięć telewizorów i pięć wież HI-FI. Potem udali się do sprzętu AGD, gdzie znaleźli dla siebie automaty, lodówki i zmywarki. Nie rozumiem, jak im się udało to wszystko wynieś ć! Regał, który ustawiłem, był przecież bardzo wielki, żeliwny! Skąd znali, że nie ma alarmu? Straciłem sporo gotówki. tags: biuro, wyposażenie, towary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.