poniedziałek, 22 lipca 2013

[Motoryzacja]Sprzedaż i montaż szyb samochodowych

Karol: Hej Werka! Może wypad nad jezioro pod koniec tygodnia? Według prognozy pogoda ma być świetna. Weronika: Chętnie. Zabierzemy kogoś? Do kogo mam dzwonić? Myślisz, że Jarek się skusi? Karol: Zadzwoń do Kuby, Kaśki, Jarka i Anety. Ja spróbuję zabrać ze sobą Krzyśka i jego dziewczynę. Może Ela, jej siostra też by się wybrała. Weronika: Potrzebujemy minimum dwóch samochodów, a Kaśka mówiła, że w aucie Kuby jest poważnie uszkodzona przednia szyba. Karol: A no tak, podobno w trakcie jazdy duży kamień uderzył w środek przedniej szyby, no i Kuba szuka dobrego warsztatu. Weronika: Ja miałam gdzieś numer do kogoś, kto jest dobry w takich wymianach. Skontaktuję się z kumpelą, ona ma maile i telefony do osób, które się zajmują wymianą części samochodowych. Karol: A zapomniałem, też mam odpowiedni kontakt. Mój ojciec zna gościa, który się zajmuje sprzedażą części samochodowych. Ma też szyby samochodowe Wrocław ma tego naprawdę dość dużo. Weronika: Ciekawa jestem ile kosztuje wymiana szyby Kraków chyba sobie policzy drożej, niż Wrocław. Może lepiej zadzwonię, do tych moich znajomych. Dobra. To ja dzwonię do Kuby. Zapewne dalej nic nie zro bił z tym faktem. To taki typ człowieka. Będzie mówił, że tu i ta ma za daleko. Weronika: Ok, to ja idę, to do zgadania. Tags:motoryzacja, wymiana szyby samochodowej, wymiana przedniej szyby

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.