sobota, 6 lipca 2013

[Rozrywka]Czemu warto organizować festyn dla pracowników?

Pojechałam niedawno z koleżanką na festyn organizowany przez firmę, w której pracuje. Miała ona tam nieco rzeczy to opanowania. Jej głównym zdaniem było monitorowanie wszelkich dostawców oraz cateringu. Ja tymczasem miałam przypilnować rozstawianie namiotów. Musieliśmy się nieco pośpieszyć, gdyż wszystko miało być gotowe na przyjście całych rodzin. Nie obyło się wobec tego bez spięć. Np. zgubiły się gdzieś ciasta, które miały zostać dowiezione z cukierni oraz baloniki na hel. Znajoma wykonała wiele telefonów, aby to wyprostować. Ja także musiałam zmierzyć się z poważnym kłopotem. Nie wiadomo czemu, ale hale, które zostały wynajęte pod catering nie posiadały klimatyzacji. Zwyczajnie wszyscy o tym zapomnieli. Trochę się nachodziłam za nim znalazłam osobę, która mogła nam pomóc. Dobrze, że błyskawicznie zareagowała. Następnie namioty m agazynowe okazały się zbyt małe. Nie mogli umieścić tam całego sprzętu. Trzeba było dostawić jeszcze trzy dodatkowe. Zwyczajnie czyste wariactwo. Dobrze, iż finalnie mieliśmy zaledwie 15 minut opóźnienia. Akcja została uratowana! Dla mnie najważniejszą nagrodą za włożoną pracę był uśmiech dzieciaków. Ich frajda z zabawy oraz szczere podziękowania. Szkoda, iż mało jaka firma decyduje się na organizację podobnego typu rozrywek, a to naprawdę fajna odskocznia od codziennej pracy. tags: rodzina, praca, rozrywka, zabawa, festyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.