środa, 3 lipca 2013

[Sport]W jaki sposób przeprowadzić turniej siatkówki

Od pewnego czasu mój brat jest trenerem niedużej drużyny siatkówki, która o dziwo niezwykle dobrze sobie poczyna na zawodach. Cyklicznie jeżdżą oni na jakieś mini zgrupowania i turnieje przeprowadzane w okolicznych miastach. Jest to raczej ekipa amatorska, która na celu ma świetną zabawę i uczciwą rywalizację. Dzięki temu nie denerwują się, a jedynie cieszą z przygody. Niedawno wysłano zapytanie do brata, czy nie zgodziłby się przeprowadzić turnieju dla drużyn z całej Polski. Bardzo długo myślał nad decyzją. Spytał wcześniej jednakże o zdanie całą drużynę, a później mnie, czy dam radę mu w jakiś sposób we wszystkim pomóc. Szczęśliwie miałam wolny czas i się zgodziłam. Po zadeklarowaniu naszej gotowości wypadało poszukać jakieś hale sportowe. Jak na złość większość z nich była aktualnie pozajmowana. Dobrze, że przynajmniej udało nam się znaleźć dwa otwa rte boiska, które mieściły się w miasteczku nieopodal. W związku z tym spadło na mnie niesłychanienader ważne zadanie. Miałam załatwić wynajem hal namiotowych, które posłużą za stołówkę i przebieralnie. Szczęśliwie moja koleżanka ma firmę, która organizuje przeróżne imprezy i doskonale wiedziała, co jest mi potrzebne. Cała ta organizacja wymaga od nas w istocie mnóstwo pracy. Co prawda mamy nadal całe 3 miesiące, ale ten czas tak szybko leci... tags: sport, rozrywka, siatkówka, turniej, zawody

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.