wtorek, 23 lipca 2013

[Motoryzacja]Praca w firmie informatcznej

Kiedy dowiedziałem się, że nie przyjęli mnie na studia, myślałem, że pozabijam wszystkich naokoło... Tylko kilka procent studentów, zaraz po studiach nie dostaje po tym kierunku pracy. Ale kilka miesięcy i też wychodzą na prostą. Brakło mi dokładnie 1,5 punktu, aby dostać to wymarzone miejsce przy stoliku, obok innych świadomych swojej przyszłości studentów. Równie uroczo potraktowała nas nasza matka. "Odchodzę" stwierdziła, wzięła przedwczoraj auto, jakieś dwie walizki... koszmar. I dziwić się, że ludzie się załamują. Najchętniej olałbym dosłownie wszystko i wyjechał na jakąś wyspę. Do tego wszystkiego moja autoszyba została potraktowana kamykiem. Cztery stówki nie moje. Szlag!! Na szczęście ojciec stwierdził, że odda mi za te autoszyby poznań za to przyjął mnie na asystenta zarządu firmy informatycznej. Dali mi umowę na rok, więc idealnie! Wyjadę sobie do Poznania, mam tam kumpli, więc pomogą poszukać mi mieszkania. Popracuję, pouczę się, zdobędę doświadczenie i dam czadu na następnych egzaminach wstępnych. Tak będzie. A rodzice może jeszcze zmienią zdanie? Oby, bo to byłby dla nich dość słaby okres. Najważniejsze. Nie dać się! Tags:motoryzacja, wymiana szyby samochodowej, wymiana przedniej szyby, autoszyby poznań

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.