środa, 17 lipca 2013

[Turystyka]Wycieczka górska czy wspinanie na skałki?

Po długich rozmowach razem ze znajomymi doszliśmy do wniosku, że dobrze byłoby wybrać się w góry. Muszę nareszcie zadbać o smukłą sylwetkę! Pierwszym naszym wyznaczonym celem stały się Bieszczady. Niestety po paru rozmowach wyszło, że nie znajdziemy już wolnych domków. Inną opcją było Zakopane, jednak tłumy turystów skutecznie nas zniechęciły. Musieliśmy znaleźć coś bardziej atrakcyjnego. Do wyboru pozostała nam równie popularna Wisła albo Jura Krakowsko-Częstochowska. Nasz wybór padł na Jurę. Trzeba było jedynie zmodyfikować nasze plany. Panowie oczywiście stwierdzili, że tamtejsze rejony do wymarzone miejsce na wspinaczkę. Jest tam masa różnych skałek i dodatkowo poćwiczymy mięśnie. Zrobiliśmy szybkie głosowanie i jak to bywa na moje nieszczęście wygrały skałki. Szkoda jedynie, że nie posiadam do tego profesjonalnego sprzętu. Nigdy nie planowałam podobnych akcji. Cichy nadające się na wyjazd to nie problem , jednak buty wspinaczkowe? Zapytałam o pomoc przyjaciółkę i razem wybrałyśmy się do sklepu sportowego. Zakup obuwia zdecydowanie mnie zabolał. Wiadomo zmuszona byłam nabyć jeszcze kilka potrzebnych dodatków i oczekiwać na zbliżający się weekend. Szkoda jedynie, że w dniu wyjazdu lało, grzmiało i waliło piorunami... Wycieczka została odwołana, a ja spędziłam dzień mocno poirytowana zbędnym wydatkiem. tags: turystyka, wycieczki, sport, góry, sprzęt sportowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.