sobota, 8 czerwca 2013

[Dom]W jaki sposób urządzić łazienkę?

Ostatnio wybraliśmy się z rodzicami w odwiedziny do cioci, która mieszka prawie 80 km. za Warszawą. Dzięki temu mogliśmy połączyć przyjemne z pożytecznym. W końcu krótki urlop każdemu się przydaje. 5 dni na łonie natury to dokładnie to, czego potrzebowałam. Co więcej wujostwo w ostatnim czasie skończyło budowę domu. Byłam bardzo uradowana, że wreszcie na własne oczy ujrzę niektóre z prac mojej cioci. W końcu z zawodu jest projektantką wnętrz. Rzeczywiście włożyła we wnętrze mnóstwo pracy, a całość daje poczucie ciepła i miłości. Zdecydowanie się nie zawiodłam! Najbardziej jednakże zaczarowana dla mnie była łazienka. Może Wam wydać się to niepoważne, lecz zawsze marzyła mi się ogromna wanna! Niemalże wszystko było dopasowane w odcieniach eleganckiej czerni i bieli. Całość doskonale uwydatniał marmur i granit. Aż zainteresowało mnie jak dużo takie cudo kosztuje. Siadłam sobie wię c wieczorem do komputera i wpisałam jako pierwsze marmury Warszawa. Wybór był przeogromny! Ceny też niczego sobie. Tak samo było w przypadku: granit Warszawa. Akurat te wykorzystane u cioci były nieomal najdroższe. Prawdopodobnie tak luksusowa łazienka będzie poza wszelkimi możliwościami, ale przynajmniej miałam okazję wziąć kąpiel w tym cudownym miejscu! tags: łazienka, dom, remont, wystrój wnętrz, aranżacja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.