środa, 5 czerwca 2013

[Sport]Przygotowania do wycieczki rowerowej

Nareszcie udało mi się naprawić rower. Długo się to ciągnęło, gdyżponieważ ciągle brakowało mi czasu, ale cóż zrobić? Już na początku maja zdecydowałam, że w tym roku poświęcę więcej czasu odkrywając okoliczne trasy. Mój mężczyzna ucieszył się z tego planu chyba najbardziej. W sumie to sam chciał mi zaproponować coś podobnego. Wymagany był przegląd, toteż zabraliśmy nasze rowery do odpowiedniego punktu. Tam usłyszeliśmy, że to kwestia prawdopodobnie kilku dni. W tym czasie doszliśmy do wniosku, iż trzeba dokupić kilka rzeczy, które gdzieś się nam zawieruszyły jeszcze w zeszłym roku. Obowiązkowo potrzebowaliśmy skompletować bidon, rękawiczki i odblaskowe opaski, by kierowcy się na nas nie irytowali. Zastanawialiśmy się także na zakupem plecaka, który nadawałby się jednocześnie do roweru, jak i powszedniego użytku. Nasz wspólny kolega polecił nam jego ulubioną markę Deuter. Ponoć jednocześnie rowerzyści, jak i fanie górskich wycieczek bardzo ją sobie chwalą. Jedynie cena zdaje się dosyć zawyżona, jednak w ostateczności uznaliśmy, że jest on wart tych pieniędzy. Szkoda jedynie, że póki co pogoda nie dopisuje. Mam przeczucie, że słońce o nas zapomniało. Czekam więc na dobry moment. tags: sport, akcesoria sportowe, plecaki, sprzęt rowerowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.