środa, 5 czerwca 2013

[Rozrywka]Znakomicie zaplanowane przyjęcie

Moja mama wkrótce przekroczy 50 lat. W związku z tym postanowiła zorganizować naprawdę głośną imprezę dla rodziny i znajomych. Z początku myślała o restauracji, która wydawała się najbardziej komfortową dla wszystkich opcją. Zdecydowali się omówić całą organizację zabawy z zaprzyjaźnioną właścicielką jednego z dworków. Po długich debatach i naradach udało się jej namówić rodziców na ulepszenie wcześniejszej koncepcji. Koleżanka nakłoniła ich na urządzenia imprezy w całkiem innej scenerii, czyli cudownym parku należącym do dworku. Będzie zbudowana tam ogromna hala namiotowa, gdzie znajdzie się cały catering oraz miejsce dla gości. Parkiet tymczasem zostanie umieszczony na samym środku, a wokół ustawią stoliki, krzesła i lampiony. Niesłychanie spodobał mi się ten pomysł i zastanawiałam się, czy nie wykorzystać go podcz as organizacji mojego ślubu. Z czystej ciekawości postanowiłam wpisać w wyszukiwarkę frazę: namioty imprezowe wynajem i byłam nieco zaszokowana tym, jak sporo firm ma podobną ofertę. Czekam teraz jak wypadnie to na przyjęciu mojej mamy. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, zacznę myśleć nad podobną aranżacją. tags: rodzina, dom, rozrywka, namioty, organizacja przyjęć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.