sobota, 15 czerwca 2013

[Rozrywka]Zajęcia z projektowania koszyków

Moja siostra ostatnio usłyszała o zajęciach z plecenia koszy i koniecznie chciała mnie na nie namówić. W pierwszym momencie nie wiedziałam co powiedzieć. Spodziewałam się prędzej zajęć plastycznych czy robienia bransoletek. To wydaje mi się bardziej w jej stylu, natomiast kosze? Nie mogłam do tego jakoś się przekonać Moja siostrzyczka nie dała jednak za wygraną i zaczęła mnie drażnić, jojczyć, aż w końcu nie miałam innego wyboru, jak się zgodzić. Skusił mnie fakt, że taki kosz mogłabym zużytkować jako doniczkę na taras. Uwielbiam kwiatki i różne, interesujące aranżacje. Każde zajęcia warsztatowe przypadały na szczęście w weekendy, więc mogłam sobie na nie pozwolić. Pierwszym naszym zadaniem był wybór projektu. Mi wyjątkowo spodobały się wózki, które zobaczy łam kiedyś w markecie, lecz cena mnie nieco przestraszyła. W tej chwili mogę stworzyć taki sama! Jeśli ktoś z Was sądzi, że to takie banalne to jest w ogromnym błędzie. Po godzinie tak bardzo bolały mnie ręce, zaśa efekt był dość marny. Dobrze, że trudno mnie do czegoś zrazić szczególnie, że po 4 zajęciach wciąż nie widzę żadnego, sprecyzowanego kształtu. Zdaję sobie sprawę, że to wszak moja pierwsza taka próba, lecz marzy mi się osiągnąć zaplanowany cel. Dobrze, że mam pod ręką jeszcze nauczyciela. tags: hobby, rozrywka, plastyka, kursy, warsztaty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.