poniedziałek, 10 czerwca 2013

[Rekreacja]Który prezent kupić dla taty?

Już niedługo mój tata obchodzi swoje 52 urodziny. W związku z tym pragnęliśmy kupić mu coś szczególnego i przydatnego. Naszym głównym pomysłem była jego wymarzona torba na laptopa i gruby notes w skórzanej oprawie. Mama jednak kazała nam się powstrzymać z podejmowaniem jakiejkolwiek decyzji, bowiemponieważ taty zachcianki błyskawicznie się zmieniają. Wyczekiwaliśmy praktycznie do ostatniej chwili i podjęliśmy decyzję, że już pora pójść do marketu na zakupy. Mój chłopak kategorycznie nie jest zwolennikiem tego rodzaju wypraw. Uważa je za bardzo męczące. Nic dziwnego, że po godzinie zaczyna zrzędzić. Niestety dopiero po kilku godzinach natrafiliśmy na rzeczy, które faktycznie nas zaintrygowały i jak to w życiu bywa, zadzwoniła mama. Tata wybrał plecak turystyczny. W tym celu musieliśmy pojechać aż na najdalszy kraniec miasta, do sklepu sportowego. Szkoda , że w czasie zakupów mój chłopak gdzieś się ulotnił. W końcuoczywiście go odnalazłam, wpatrującego się w stół do bilarda. Jakie szczęście, że nasze mieszkanie jest za małe na taki sprzęt. Pewnie wyobrażał sobie, jak z jednego pokoju robi miejsce na pogaduszki z kolegami przy bilardzie i butelce ukochanego piwa. Wracając do urodzinowego upominku... Zgadnijcie ile plecaków dostał mój tata? chwilowo ma zapas na lata. tags: turystyka, sport, rekreacja, akcesoria sportowe, sprzęt turystyczny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.