niedziela, 9 czerwca 2013

[Rozrywka]Pasja z dzieciństwa

Niedawno doszłam do wniosku, iż muszę rozwinąć swoje hobby poza własnym zaciszem i osobistą, niewielką pracownią. Po prostu kocham rysować i malować, bez znaczenia dla mnie jest miejsce czy sposób. Liczy się czas poświęcony nad płótnem. Ongiś bardzo dawno temu, gdy jeszcze byłam małym dzieckiem rodzice zaprowadzili mnie na dodatkową plastykę. Dwa razy w tygodniu spędzałam czas w grupie, w której opiekę nad nami pełniła osoba o niesłychanym talencie. Bodajże zawsze byłam o to trochę zazdrosna. Po pewnym czasie jednak byłam zmuszona zrezygnować i obecnie mogę jedynie wspominać. Naprawdę żałuję, że nie kształtowałam swojej pasji. Nadszedł jednak moment, kiedy zatęskniłam za dawną słabością. Zapisałam się więc na zajęcia warsztatowe do ogniska artystycznego, gdzie otwarto nawet specjalną grupę dla dorosłych. Zaskoczyła mnie tro chę koleżanka, która także zdecydowała się zapisać. W końcu liczy się wyśmienita zabawa, a nie talent! Swoją drogą pojechałyśmy do sklepu, by zakupić farby, flamastry i fartuchy ochronne. Przynajmniej nie pobrudzimy ubrań. Muszę przyznać, iż jest to najcudowniejszy pomysł na jaki wpadłam. Daje mi ogromną radość rysowanie z ludźmi, którzy dzielą moją pasję. tags: hobby, rozrywka, rysowanie, malowanie, plastyka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.