czwartek, 6 czerwca 2013

[Sport]Czy sport bywa drogi?

Mój partner ostatnio znalazł sobie nową pasję, która dostarczy mu konkretnej dawki adrenaliny. Oczywiście nie zapytał mnie o zdanie, standardowo koledzy w pracy go namówili i jakoś tak wyszło, że zgodził się z nimi chociaż raz pojechać. Z początku miał dość duże wątpliwości czy wspinaczka to dyscyplina dla niego, ale szybko zmienił podejście. Wyjazdy tak bardzo go pochłonęły, że teraz w każdej wolnej chwili pakuje rzeczy i jedzie na Jurę. Niestety sport nie jest tani, zwłaszcza jak zaczyna się coś od początku bez niezbędnego wyposażenia. Przenigdy nie zapomnę, jak wybrałam się z nim i jego znajomym do centrum handlowego, aby nabyć cały sprzęt wspinaczkowy. Chłopcy za cel przyjęli sobie sklep sportowy, natomiast ja wykorzystałam czas dla siebie i poszłam na zakupy do galerii. Zdziwił mnie fakt, że szybciej skończyłam niż oni. W dodatku zdążyłam kup ić wszystko na kolację w markecie, a ci nadal debatowali nad butami. Bodaj pierwszy raz widziałam tak niepewnych mężczyzn. Najbardziej jednak wystraszył mnie ostateczny rachunek. Niech mi ktoś oznajmi, że sport jest najtańszą formą wypoczynku. W tej chwili karnet na siłownię jest o wiele tańszy! Oby to nie okazała się tylko wakacyjna pasja... tags: sport, wspinaczka, sprzęt sportowy, akcesoria sportowe, rekreacja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.