wtorek, 11 czerwca 2013

[Rozrywka]Pomysł na własnoręczną maskotkę!

Jakiś czas temu wraz z kuzynką wpadłyśmy na impuls, aby zacząć projektować własne maskotki. Póki co, to tylko nasze hobby. Każda z nas posiada swoje, konkretne zadania. Ja stałam się odpowiedzialna za szkice koncepcyjne oraz rozłożenia wszystkiego na pojedyncze elementy. Na ogół ludziom zdaje się, że moja praca jest miła i banalna. Wygląda to jednakże troszkę inaczej. Daje ona dużo satysfakcji, lecz wymaga koncentracji! Początkowo muszą powstać zarysy robocze. Wykonuję ich istotnie dużo. W końcu muszę rozrysować postać z niemal każdej strony. Potem odrzucam te, które nie przypadły mi do gustu oraz koryguję pozostałe niekiedy coś dorysowując czy gumując. Wybrane szkice naklejam na mojej ścianie przy pomocy taśmy klejącej. Wiszą tak parę dni, a ja oceniam każdą wersj ę. Dodatkowo proszę o zdanie kuzynkę i bliskie mi osoby. W końcu wybieram zwycięzcę. Kolejny raz przerysowuję go na większej kartce i określam najistotniejsze elementy. Tak właśnie tworzy się szablon. Trafia on do mojej kuzynki, która używa go do wykrojenia materiałów, które następnie zszywa w jedną całość. W tej chwili jest to dosyć czasochłonna praca i stawiamy dopiero małe kroki, ale chociaż tworzymy coś całkiem własnego! tags: maskotki, pluszaki, dom, hobby, rozrywka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.