niedziela, 9 czerwca 2013

[Zdrowie]Jak poradzić sobie z bezsennością?

Ostatnio miewam spore problemu ze spaniem. Możliwe, że ma to związek z nową pracą i olbrzymim stresem, jednak jest to niezmiernie uciążliwe. Stwierdziłam, że wystarczy tylko trochę zwolnić i wygospodarować czas na odpoczynek i całkowity relaks, a wszystko będzie w porządku. Jak się prawdopodobnie domyślacie szybko się przeliczyłam i obecnie jestem, jak prawdziwa bomba gotowa do wybuchu. W dodatku wszystko mnie drażni. Znajoma poradziła mi zacząć pić ziółka, które rzekomo są idealnym sposobem na problemy ze snem. Szkoda tylko, że w moim wypadku nie zadziałały. Musiałam sięgnąć po następny lek na bezsenność, ale w sumie nigdy ich nie używałam, więc skąd się mam na tym znać? Pierwszą myślą była wizyta u lekarza. Rozmowa nie zajęła dłużej niż 20 minut i usłyszałam, że to efekt przepracowania. W nagrodę otrzymałam tabletki. Przenigdy nie ufam tym wszystkim tabletkom, dlateg o po powrocie do domu wstukałam w wyszukiwarkę: bezsenność lek. To było niezmiernie pouczające. Nie powiem jak wiele przeciwwskazań miały te lekarstwa i szkodliwych związków. Bez namysłu wrzuciłam je do kosza na śmieci. Jak dobrze, że moja mama zawsze znajdzie dobre rozwiązanie. Dzięki niej zdobyłam naturalne środki, których nie można znaleźć w przeciętnym sklepie. Jestem naprawdę wdzięczna za jej radę. Może nie śpię twardo i budzę się co jakiś czas, ale przynajmniej mogę nieco odpocząć. Chociaż wiecie... marzy mi się solidny sen. tags: zdrowie, medycyna, lekarstwa, bezsenność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.