czwartek, 20 czerwca 2013

[Turystyka]Malarstwo - moja najważniejsza pasja

Od najmłodszych lat intrygowała mnie plastyka i architektura wnętrz. Staram się malować wszystko co nas otacza i naprawdę podziwiam artystów. Już w podstawówce rodzice zadecydowali, aby zapisać mnie na warsztaty pozalekcyjne, gdzie zgłębię tajemnice rysunku. Tak bardzo oczarowała mnie malarstwo, że z zaciekawieniem zaczęłam odkrywać dzieła rozmaitych, znanych artystów. Zarówno w gimnazjum, jak i klasie licealnej miałam prowadzone zajęcia ze sztuki, dzięki czemu niedobór wiedzy był zaspokojony. To oczywiście w tamtym czasie zapragnęłam zobaczyć na własne oczy Luwr i dzieła, które dane mi było ledwie zobaczyć w książkach. Moje marzenie szybko zostało spełnione. W ostatniej klasie licealnej wyjechałam wspólnie ze szkołą na wycieczkę do Francji. Pamiętam jak niemal siłą odciągali mnie od dzieł. Jak dla mnie byłabym w stanie siedzieć tam przez cały dzień. Dobrze, że udało mi się jakoś zobaczyć Millet "Kobiety zbierające kłosy" oraz najbardziej znane dzieło Van Gogha. Przyrzekłam sobie, że kiedyś jeszcze tam powrócę i wszystko obejrzę na spokojnie, bez ciągle ponaglających mnie ludzi. Prawdopodobnie do końca życia będę wierna swojej pasji. Może sama rysuję jedynie dla zabawy i relaksu, lecz zachwycać się nikt mi nie zabroni. tags: malarstwo, sztuka, architektura, hobby, rysunek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.