sobota, 22 czerwca 2013

[Rozrywka]Mój szczególny weekend w miesiącu

Niedawno spotkałyśmy się razem z koleżankami na kobiecych pogaduszkach w jednej z naszym najbardziej lubianych kawiarni. Mniej więcej raz na miesiąc staramy się umówić i spędzić kilka godzin na przeróżnych, najnowszych ploteczkach. Szkoda, iż nie mamy dla siebie aż tyle czasu co kiedyś. Obecnie większość z nas pozakładała rodziny i prowadzi własne życie. Pomimo to kocham te wszystkie spotkania. Każda z dziewczyn ma mnóstwo do powiedzenia i nigdy nie możemy uskarżać się na nudę. Ostatnio jakoś szczególnie zainspirował nas temat kosmetyków. Jako, iż cierpię na przesuszoną skórę mogłam skorzystać i zapytać dziewczyny o pomoc. Poleciły mi stanowczo balsamy marki Nuxe. Podobno doskonale nawilża i faktycznie widać jakieś efekty. Później wymieniłyśmy się swoją opinią dotyczącą kosmetyków do makijażu oraz naszych ulubionych balsamów do ciała. W końcu nades zła pora na zrzędzenie świeżo upieczonych mam. Okropnie skarżyły się na delikatną skórę swoich dzieci. Bodaj jedynym preparatem, który razem wychwalały była Mustela. Ja prywatnie nie znam się na tych rzeczach, ponieważ nie mam nadal dzieci. Jak na każdym takim spotkaniu musiałyśmy poplotkować o mężczyznach, ciuszkach i sytuacji w pracy. Ostatecznie to było nasze zasłużone kilka godzin odpoczynku! tags: kosmetyki, uroda, kobieta, rozrywka, moda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.