środa, 19 czerwca 2013

[Rozrywka]Moje wymarzone wczasy

W końcu doczekałam się swoich ukochanych wakacji! Tego roku jednak mam zamiar wyjechać nieco dalej niż zwykle. Już w zeszłym roku razem z narzeczonym postanowiliśmy wyjechać do Chorwacji i zatrzymać się w jednym z urokliwych domków. Kwatery nie sprawiły nam żadnych, większych kłopotów i jedynie o co wypadało zadbać to przegląd auta i zakupy. Muszę przyznać, że z tych całych emocji ostatnio nie umiem za bardzo spać. Wciąż wyobrażam sobie, jak to będzie. Stale nachodzą mnie rozmaite wizje naszego, wspólnego wyjazdu i rano jestem jak zombi. Lepiej nie zaglądać w lustro. W końcu się poddałam i stwierdziłam, że nie mam innego wyjścia, jak poszukać na bezsenność lekarstwa. Ich lista jest bardzo długa. Ja prywatnie preferuję naturalne środki, jednak jak sami wiecie na bezsenność leki zazwyczaj posiadają dużo paskudnej chemii. Szczę śliwie moja mama zawsze wie, co powinno się zażyć w takim wypadku i kupiła mi ziółka. Na początku nic nie dostrzegłam. Tak po 2 dniach rzeczywiście pozwoliłam sobie na prawdziwe rozluźnienie i przespałam całą noc. Chociaż głowa wypoczęła. Do odjazdu zapewne nie obędzie się bez moich naparów, ale przecież raz się żyje! Mam nadzieje, że to będą idealne wakacje. tags: wakacje, urlop, rozrywka, lekarstwa, bezsenność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.